Advanced Fear

ADF fun site
Podania

Podanie - Warrior prot/arms

Podanie - Warrior prot/arms

Postby Mhorbaine » Wed Feb 04, 2015 9:52 am

Część A.

1. Imię: Jakub
2. Wiek: 22 (w maju tego roku)
3. Coś więcej o sobie (Gdzie pracujesz/uczysz się? Zainteresowania?): Pracuję w Play'u, konkretnie jestem tym niedobrym panem, którego nikt nie lubi, jak dzwoni. Obecnie nie studiuję, ponieważ ciężko jest mi wybrać moją drogę w życiu. 2 kierunki już wypróbowałem i teraz robię sobie przerwę. Od października idę na studia.
4. Specyfikacja komputera ( procesor, karta graficzna, ilość pamięci RAM ) :
Procesor I5 - 3,4 na rdzeniu quad, karta graficzna GeForce GTX 650 Ti, Ram 4 GB DDR 3
5. Czy posiadasz działający mikrofon i czy nie wstydzisz się go używać? : Jasne, że tak.
6. Jak reagujesz na krytykę i stres? : Zależy jaka to krytyka. Jeżeli konstruktywna, z wytłumaczeniem itp. to biorę ją sobie do serca, jeżeli krytyka typu "Ty pacanie! Co robisz, powinienneś to to i to!" to albo ignoruję, albo jak ktoś za mocno się ciśnie, to jestem w stanie zareagować, ale to się zdarza raczej rzadko.

Część B.

1. Nick postaci: Mhorbaine
2. Klasa: Warrior prot/arms
3. Profesje oraz czemu akurat te? : Ench i Alch. Akurat te, żebym mógł sam się przygotować na raid. Resztę mam w Garnizonie. (JC itp.)
4. Spec, w którym preferujesz grać oraz które opanowałeś/łaś, ale nie sprawiają Ci takiej frajdy jak main spec: Zdecydowanie Prot. Gra się świetnie, grałem wcześniej różnymi tankami, ale żaden nie jest taki fajny do grania jak War Prot. Poza tym lubię jeszcze arms, średnio podoba mi się fury.
5. Link do armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/b ... ine/simple
6. Link do screena UI (Nie interesują nas screeny zrobione w mieście, itp. Najlepszy screen to taki z raidu, gdzie widać w pełni działające UI w warunkach raidowych):
7. Pełna lista używanych addonów: Oczywiście DBM, do raidowania mam Elvui, które jest wszystkim tak naprawdę. Z takich mniej ważnych to bagnon itp.

Część C.