Advanced Fear

ADF fun site
Podania

Khãmul - Warlock Demo/Affi/Destro

Khãmul - Warlock Demo/Affi/Destro

Postby Khãmul » Thu Jan 29, 2015 5:11 pm

Część A.

1. Imię: Maciej
2. Wiek: 18
3. Coś więcej o sobie (Gdzie pracujesz/uczysz się? Zainteresowania?): Witam! Jak wspomniałem wyżej mam na imię Maciej. Jestem uczniem Liceum Ogólnokształcącego i w tym roku zdaje maturę z Biologii i Chemii rozszerzonej. Jako, że chodzę jeszcze do liceum jestem częścią drużyny koszykarskiej, natomiast to nie przeszkadza w rajdowaniu. Jestem otwartym człowiekiem, bezproblemowym, oraz elastycznym jeżeli chodzi o atmosferę.
4. Specyfikacja komputera ( procesor, karta graficzna, ilość pamięci RAM ) :
- Intel(R) Core(TM) i7-4790K CPU @ 4.00GHz
- NVIDIA GeForce GTX 970
- 16 GB ram DDR3

5. Czy posiadasz działający mikrofon i czy nie wstydzisz się go używać? : Tak posiadam mikrofon i nie boje się go używać, zwykle jeżeli mam coś mądrego do powiedzenia nie hamuje się.
6. Jak reagujesz na krytykę i stres?: Zabrzmi to dziwnie ale lubie krytykę bo zazwyczaj można się z niej dużo nauczyć i zyskać motywację, więc krytyka ? Jak najbardziej!

Część B.

1. Nick postaci: Khãmul
2. Klasa: Warlock
3. Profesje oraz czemu akurat te? : Tailo/Engi - Ponieważ na pandarii coś jeszcze dawały te profesje. Mam zamiar zmienić je na JC/Enh by mniej golda tracić na piksele. Natomiast, jeżeli na BRF będą ciekawe rzeczy z craftu dostosuje swoje profesje.
4. Spec, w którym preferujesz grać oraz które opanowałeś/łaś, ale nie sprawiają Ci takiej frajdy jak main spec: Mój main spec to spec, który daje najwięcej bonusów dla rajdu w przypadku warlocka chodzi o DMG done. Mam opanowane wszystkie spece na wysokim poziomie.
5. Link do armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/b ... mul/simple
6. Link do screena UI (Nie interesują nas screeny zrobione w mieście, itp. Najlepszy screen to taki z raidu, gdzie widać w pełni działające UI w warunkach raidowych): http://screenshooter.net/101973102/tmjgvbt