Advanced Fear

ADF fun site
Podania

Wybielacz

Wybielacz

Postby wybielaczos » Thu Sep 10, 2015 2:21 pm

Część A.

1. Imię: Maciek

2. Wiek: 21

3. Coś więcej o sobie (Gdzie pracujesz/uczysz się? Zainteresowania?):

Studiuje fizykę na Politechnice Krakowskiej. Studiuję fizykę więc ofc ciekawi mnie ta dziedzina, poza tym gram sobie w wolnym czasie w Heartstona, HotS'a i Cs'a.

4. Specyfikacja komputera ( procesor, karta graficzna, ilość pamięci RAM )

Procek: AMD Radeon R7, Karta: AMD Radeon R9 200, 12 G.

5. Czy posiadasz działający mikrofon i czy nie wstydzisz się go używać?

TAK

6. Jak reagujesz na krytykę i stres?

Jeśli jest to krytyka na poziomie ( bez darcia się/wyzywania) biorę pod uwagę wszystkie tipy, nie mam problemu ze stresem.

Część B.

1. Nick postaci: Wybïelacz

2. Klasa: Druid

3. Spec, w którym preferujesz grać oraz które opanowałeś/łaś, ale nie sprawiają Ci takiej frajdy jak main spec:

Preferuje grać w Balance, leczę w resto tylko w ostateczności

4. Link do armory:

http://eu.battle.net/wow/en/character/b ... acz/simple

5. Link do screena UI (Nie interesują nas screeny zrobione w mieście, itp. Najlepszy screen to taki z raidu, gdzie widać w pełni działające UI w warunkach raidowych):

http://wstaw.org/m/2015/08/16/plik.jpg (ofc bez gwiazdek)

6. Pełna lista używanych addonów:

Bartender4, Castbars, clcEclipseBar, Exorcus, GTFO, Kui Nameplates, MoveAnything, OmniCC, TomTom, WeakAuras2, DBM.

Część C.

1. Link do logów (np. WarcraftLogs, World of Logs) swojej ostatniej gildii, na którym można Cię odnaleźć:

https://www.warcraftlogs.com/reports/Hm ... amage-done
https://www.warcraftlogs.com/reports/g6 ... amage-done
https://www.warcraftlogs.com/reports/K9 ... e&fight=14
https://www.warcraftlogs.com/reports/Ww ... amage-done

2. Doświadczenie (Całe od Vanilli, kille tylko w czasie trwania contentu. Jeśli zdobyte na innej postaci, koniecznie link do tejże postaci. Nie interesuje nas doświadczenie wyssane z palca):