Advanced Fear

ADF fun site
Podania

Podanie

Podanie

Postby Terabytee » Wed Mar 18, 2015 12:38 pm

1. Imię:Piotrek
2. Wiek:26
3. Coś więcej o sobie (Gdzie pracujesz/uczysz się? Zainteresowania?):
Mieszkam w Żywcu bradzo dużo wolnego czasu spędzam przed komputerem chętnie chciał bym poznać ciekawych ludzi w grze pracuję jako monter wiązek silnikowych samochodów Fiat , Suzuki / Ukończone studia w Katowicach ochrony pracy status inż 2 lata temu / Zainteresowania : Fotografia /Gry MMO / Sport / Dobra Książka
4. Specyfikacja komputera ( procesor, karta graficzna, ilość pamięci RAM )
Intel Core i3-2100 / GTX 750 TI Cuda 2gb / 16 GB RAM DDR 5
5. Czy posiadasz działający mikrofon i czy nie wstydzisz się go używać?
Creative Fatality TS 3 /Mumble . Posiadam
6. Jak reagujesz na krytykę i stres?
Jest to dla mnie normalne każdy popełnia błędy podczas gry ale wszystko się da poprawić ogarnąć .

1. Nick postaci:Terabytee
2. Klasa:Holy Pala
3. Profesje oraz czemu akurat te? Herbalism / Mining Bardzo dobra profesja do farmienia golda
4. Spec, w którym preferujesz grać oraz które opanowałeś/łaś, ale nie sprawiają Ci takiej frajdy jak main spec:
Posiadam specke Retri na poziomie 680 chociaż generalnie jestem bardziej nastawiony na leczenie bardzo lubię to robić i mam doświadczenie z innych gier MMO takich jak RIFT
5. Link do armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/b ... tee/simple
6. Link do screena UI (Nie interesują nas screeny zrobione w mieście, itp. Najlepszy screen to taki z raidu, gdzie widać w pełni działające UI w warunkach raidowych): http://img24.otofotki.pl/us963_WoWScrnS ... 6.jpg.html
7. Pełna lista używanych addonów : Skada/Postal/ Badnon/Atlas Loot /Deadly boss mode/Master Plan /epgp loot master/Recount

1. Link do logów (np. WarcraftLogs, World of Logs) swojej ostatniej gildii, na którym można Cię odnaleźć:
https://www.warcraftlogs.com/rankings/c ... #boss=1713